Ajankohtaista

Pro Dancen jäsenille: Sylvia-baletin harjoitukset Suomen Kansallisbaletissa 20.2.2019

Lähde seuraamaan tulevan ensi-iltabaletin, Sylvian harjoituksia Suomen Kansallisbalettiin keskiviikkona 20.2.2019 klo 18.30. Kokoonnumme klo 18.15 Alminsalin aulassa. Tilaisuus on Pro Dancen jäsenille ja heidän ystävilleen.

Tilaisuus on maksuton, mutta voit halutessasi maksaa vapaaehtoisen kannatusmaksun Pro Dancen stipendirahastoon: FI 43 4730 4720 0180 36.

Haluatko taidemesenaatiksi?

Pro Dance on suomalaisen tanssiyleisön yhteisö, jonka kaikki toiminta tähtää tanssin ammattilaisten ja nuorten lahjakkuuksien tukemiseen. Yksityiset lahjoittajat ja yrityskumppanit ovat tärkeä toimintamme tukipilari. Haluatko sinä tai yrityksesi toimia taidemesenaattina ja saada samalla näkyvyyttä? Ota yhteyttä niin kerromme lisää.

Maija Nikkonen-Hilli, puheenjohtaja

maijanikkonenhilli@gmail.com

Pro Dance Gaala järjestetään 3.3.2019 Aleksanterin teatterissa: Elävä Petipa

Klassisen baletin isäksikin tituleeratun Marius Petipan syntymästä tuli kuluneeksi tänä vuonna 200 vuotta. Pro Dance Gaala 2019 esittelee Petipan tuotteliasta uraa ja hänen koreografioitaan uudessakin valossa. Esiintyjinä mm. Suomen Kansallisbaletin tanssijoita sekä nuoria lahjakkuuksia.