Lähde mukaan Pro Dance ry:n matkalle Tallinnaan 25.5 – 26.5.2019

Romeo ja Julia -baletti Estonia-teatterissa 25.5.2019 klo 19.00

Olemme varanneet matkan 20 henkilölle, toimi siis nopeasti!

Näemme Pro Dance ry:n kevätmatkalla Viron kansallisbaletin uuden version Romeo ja Julia -baletista (ensi-ilta on 29.3.2019). Koreografia on Thomas Edurin. Musiikki on Sergei Prokofjevin. Lisäksi pääsemme mm. seuraamaan Viron kansallisbaletin harjoituksia.

Lisätietoa täällä: http://prodanceyhdistys.fi/uncategorized/lahde-mukaan-pro-dancen-matkalle-tallinnaan-25-5-26-5-2019/

Haluatko taidemesenaatiksi?

Pro Dance on suomalaisen tanssiyleisön yhteisö, jonka kaikki toiminta tähtää tanssin ammattilaisten ja nuorten lahjakkuuksien tukemiseen. Yksityiset lahjoittajat ja yrityskumppanit ovat tärkeä toimintamme tukipilari. Haluatko sinä tai yrityksesi toimia taidemesenaattina ja saada samalla näkyvyyttä? Ota yhteyttä niin kerromme lisää.

Maija Nikkonen-Hilli, puheenjohtaja

maijanikkonenhilli@gmail.com

Pro Dance Gaala järjestetään 3.3.2019 Aleksanterin teatterissa: Elävä Petipa

Klassisen baletin isäksikin tituleeratun Marius Petipan syntymästä tuli kuluneeksi tänä vuonna 200 vuotta. Pro Dance Gaala 2019 esittelee Petipan tuotteliasta uraa ja hänen koreografioitaan uudessakin valossa. Esiintyjinä mm. Suomen Kansallisbaletin tanssijoita sekä nuoria lahjakkuuksia.