Pro Dance vierailee Lappeenrannan balettigaalassa

Daniil Simkin, Staatsballett/ABT

Pro Dance järjestää jälleen jäsenilleen sekä heidän ystävilleen
mahdollisuuden lähteä seuraamaan Lappeenrannan kansainvälistä
balettigaalaa lauantaina 31.8.2019.

10-vuotisjuhlagaalan esiintyjinä nähdään tällä kertaa mm. maailmantähti Daniil Simkin Saksan Valtionbaletista Berliinistä ja ABT:stä New Yorkista, viime vuonna tanssimaailman Oscarin, Benois de la Dancen ehdokkuuden saanut Hollannin Kansallisbaletin tähtitanssija Marijn Rademaker, suomalaistanssijat Maria Baranova Boston Ballet’sta, Elina Miettinen American Ballet Theaterista, Emilia Vuorio Brnon Balletista sekä monia muita kansainvälisiä balettitähtiä.

Pro Dance järjestää tuttuun tapaan kuljetukset sekä mahdollisuuden kurkistaa gaalan kulisseihin seuraamalla gaalaesiintyjien harjoittelua taiteellisen johtajan Juhani Teräsvuoren johdolla sekä pääsyn itse gaalanäytökseen.

Matkapaketin hinta on 130 € sisältäen kuljetukset, oheisohjelman sekä alennushintaisen gaalalipun. Ruokailuun on mahdollisuus omakustanteisesti gaalaesityksen jälkeen ennen paluuta Helsinkiin.

Lähtö Helsingistä on alustavasti n. klo 8.30 ja paluu takaisin Helsinkiin arviolta klo 21. Matkan aikataulu tarkentuu elokuun alussa.

Ilmoittaudu mukaan matkalle sihteeri Tiina Timoselle 14.6. mennessä sähköpostitse prodanceyhdistys@gmail.com tai puhelimitse p. 044 0883997 sekä maksamalla matkan hinta 16.6. mennessä yhdistyksen stipenditilille FI43 4730 4720 0180 36. Paikkoja matkalle on saatavilla rajoitettu määrä.