Turvallisemman tilan periaatteet

Pro Dancen tilaisuudet ovat syrjintävapaita. Niissä kaikenlainen syrjivä, häiritsevä tai epäasiallinen käytös tai puhe ovat kiellettyjä.

Jokaisella on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi Pro Dancen tapahtumissa ilman pelkoa minkäänlaisesta syrjinnästä, häirinnästä, seksuaalisesta, fyysisestä tai verbaalisesta ahdistelusta.

Mikäli otat valokuvia tapahtumissamme, varmista ennen julkaisua, että se sopii kuvattaville ja kaikille, jotka ovat kuvista tunnistettavissa.

Toivomme, että kaikki voivat kokea olevansa tervetulleita Pro Dancen tapahtumiin. Jokainen on vastuussa turvallisemman tilan luomisesta. Käänny rohkeasti Pro Dance yhdistyksen hallituksen jäsenen puoleen, jos tarvitset apua tai tukea ongelmatilanteissa. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteella prodanceyhdistys@gmail.com tai olla suoraan yhteydessä puheenjohtajaan p. 044 0883997.